marți, 5 aprilie 2011

Printre picaturi
























































Sa trecem la explicatii, dupa ce ati privit aceste imagini, unii puteti spune ca este ceva obisnuit, sau ca nu sunt reusite, dupa cum spuneam , nu ma declar nici macar invatacel in ale fotografiei, este placerea mea de a ma tara pe burta incercand sa nu stau in lumina obiectivului, sa trag shoot dupa shoot, pana obtin ce-mi place, de multe ori anticipez rezultatul :) si de emotie uit sa setez aparatul cum trebuie, imi dau seama abia la editare , dar .. nu mai am ce face , nu ma mai pot intoarce in timp sa repar gresala, de aceea cand ma intorc acasa cu cate o mie de poze facute si ma apuc sa le aleg, sa le sortez, sa le editez, imi dau seama cata munca si timp se aloca unor fotografii reusite.

Un comentariu: