duminică, 17 aprilie 2011

DAR 21

Macheta realizata din hartie , model participant la concursul "Cartoniada editia a-II-a" , si iesit pe locul 3 :)
  Acesta a fost unul din modelele la care am pus cel maimult suflet , deasemenea si ultimul finalizat , voi posta din timpul constructiei niste imagini..












Dupa ce am reaizat partile , am observat ca se vad imbinarile, de obicei aceste lucruri nu conteaza , insa eu mi-am dorit sa nu para ca este din hartie, ci cat mai real..












Solutia gasita de mine , a fost , sa-l dau cu aracet , pe post de chit, acesta dupa uscare era slefuit cu hartie abraziva cu granulatie foarte mica..











Cand denivelarile au fost astupate, trece la un strat de vopsea mata albastra pentru a observa micile defecte..























































Realizarea detaliilor este placerea cea mai mare, trebuiesc facute si niturile, suruburile , etc..














































Acolo unde degetele iti poposeau prea mult, hartia se incalzea si se ondula, se astupa din nou cu aracet..si treci mai departe.











































Dupa ce modelul a statla uscat 24 de ore , este instare sa se sustina singur...












In cautarea modelului original , am dat peste o fotografie ,care nu este a acestui model , dar seamna si mi-a venit ideea sa-l fac sa para putin cojit, cu vopseaua coapta..




















Urmeaza cateva fotografii cu macheta in stare finalizata..






















Ca si modelul original , primeste inmatriculare de Bulgaria.














Sper ca nu v-a lictisi aceasta "chestiuta" insa eu o consider ceva mai mult decat origami, la nivelul la  care il cunosc eu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu