marți, 5 aprilie 2011

Prin padure

....mda , o iesire la padure , inafara de imaginea clasica a unei paduri din jurul Bucurestiului, m-am decis sa arat altceva, in lipsa ecologistilor, care sa mai adune cate o sticla , un pet, servetele , etc , imaginea o cunoasteti, si noi facem gratare , dar avem bun simt, ceea ce doresc si altora, dar nu despre ecologizari vorbim aici , ci depre asta:









Ce vedeti aici este o insecta , care nu stiu cum se numeste vazuta asa mare zici ca are un cap de papagal, aceasta insecta are cam patru milimetrii si sta pe o frunzulita de salcam de un centimetru jumatate, masurate cu "ochiu" .












Desi unele fotografii par inspaimantatoare, nu va faceti griji, acea ramurica era subtire cat un pai , dar fotografia pe super macro , dezvaluie lucruri incredibile, mie mi se pare amuzant ,pentru ca in realitate aceste insecte imi par firave, foarte firave.








Aceasta insecta , o pot numi un mic sfredel, avea un talent sa se refugieze in sol, frunze, in incercarea disperata de a se ascunde, uneori imi pare rau ca nu am un "ecuson" sa-si dea seama ca nu le fac rau, doar o poza..









Asta micu' , l-am gasit asa , in bataia vantului , este cel a carui panza va gadila pe fata cand bateti potecile padurilor , al fel de mic . mic mic, dar funny la super macro , inspaimantator si dezgustator pentru altii.










La gandacioiul asta mi-a placut culoarea , asa ca l-am surprins pe o frunza de urzica , si pac!! poza .









Cea mai tare faza , asta e buna de porunca , adica " sa pui pe cineva sa faca poza unei lacuste fara sa o raneasca" evident alergam dupa una si cred ca in final in foto este alta.










Si ultima goanga din acest sezon este tot un paianjen , pe un spic de grau , la care am facut atatea poze ca nu mai tin minte, ori imi tremura mana, ori batea vantul, ori fugea vedeta, era pe la asfintit asa , si lumina nu era prea buna , deci am avut de munca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu