marți, 5 aprilie 2011

Cat se poate










Aceasta creatura nu are mai mult de un centimetru jumatate, am gasit-o sub o piatra , nu va faceti griji, traia si traieste si dupa poza, nu sacrific nimic pentru un instantaneu, era doar obosita, caci nu aveam cum sa o conving ca vreau sa-i fac o poza decat punandu-i obiectivul in fata cand dorea sa fuga ..hop ..hop










Domnisoara din imagine era la munca , in momentele mele de inspiratie, imi fugeau ochii dupa orice musca in zbor, doar se va aseza pt o poza, dar am nimerit o albinuta, care si-a vazut de treaba in continuare ,iar eu am plecat fericit :) ca am o poza cu ea.










Aici o ruda de-a ei, in aceeasi intreprindere, dar pe alta sectie..:)










La aceasta soparlica asta este cam singura poza care am putut sa o selectez , caci era de invidiat viteza cu care iesea di cadru, de cele mai multe ori prindeam coada , un piciorus, sau nimic :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu