marți, 5 aprilie 2011

Flori dupa ploaie










Floare de sofran, aceasta floare are ceva unic in simplitatea ei , poate mai sunt si altele.., dar eu pe aceasta am avut ocazia sa o "cunosc" este o floare care dimineata ,nu prea devreme se deschide in cinci munte, din boboc se face floare, daca ai rabdare sa o filmezi cred ca iese ceva frumos, redat la o viteza mai mare, ..sa revenim seara la asfintit, cam aceeasi treaba din floare se face boboc la fel de repede.





































Despre trandafirasii acestia nu prea am multe de spus, am experimentat functia "vivid" a aparatului meu, un Fuji destul de accesibil ca pret putin mai dezvoltat decat o "sapuniera" , dar eu sunt multumit de el ,atata timp  cat nu am asteptari de profesionist, nu pot sa spun ca nu-mi doresc ceva mai bun, dar asta intra la capitolul "wish list" :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu