marți, 5 aprilie 2011

Crini












Marimea tablourilor este A4 plus adaosul ramei, nu prea am investit in profesionalism ,poate nici nu mi-as permite, am impresia ca aici pe meleagurile noastre hobby-urile sunt destul de scumpe , poate si de aceea destul de putini care mai au un hobby , sau destui si nu-i stiu eu, oricum mie mi-a placut aceasta lucrare, sper sa va placa si voua, acum salasluieste pe un perete in camera copilului unor  buni prieteni.
  Toate aceste "pete de culoare" sunt facute in tempera ,pe hartie.

6 comentarii:

  1. Am zis ca trebuie sa fac si eu asa ceva din lut... este super tabloul

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu va dau voie cu conditia sa il vedem primii , in rest mult succes si inspiratie.
    Multumim de trecere.

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte frumos! Esti foarte talentata, imi plac mult si tablourile acestea si machetele acelea din Paper Models.Felicitari inca o data pt tot ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc, Julia, dar sunt un "el" nu o "ea" :), multam de comentariu, spor la cercelit!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Scuze nu mi-am dat seama ca esti un "el" :P
    Acum ma uit la restul fotografiilor, dupa masa eram la lucru si nu am putut vedea tot...

    RăspundețiȘtergere
  6. Uff, am vazut ca majoritatea se opresc dupa finele primei pagini , fara sa continue cu postarile vechi, deja devin obseadat :)=))

    RăspundețiȘtergere