marți, 5 aprilie 2011

Kawanishi




























Cu acest model am participat la un concurs, pe un forum german, este o macheta scara 1:200 parca HO se numeau , nu mai imi aduc aminte bine deoarece e treaba de vre-o 3 ani poate mai bine, si cum am multe activitati iar in viata de zi cu zi tot pe memorie ma bazez uneori , multe informatii mai putin importante le stochez in memoria volatila :)) , asa sa imi revin , mda .. nu am castigat nimic nici un premiu atunci , am concurat la categoria grea , iar ceea ce s-a premiat era de-a dreptul criminal, acolo participau oameni care numai asta faceau , probabil si traiau din asa ceva , din machetism, oricum am fost mandru ca aveam doua steaguri cu Romania pe un forum german , pentru ca a mai participat un romanas, una peste alta sarea si piperul se afla in cabina machetei ea contine patru perechi de scaune mansele aferente si doua panouri de control , toate indoite cu penseta , si lucrate cu un magnifier de 10 x , mda v-am lamurit? am cateva poze si cu cabina desfacuta , defapt in timpul montajului..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu