luni, 11 aprilie 2011

Pastel





5 comentarii:

  1. La categoria asta nici nu am cuvinte sa exprim cat de frumoase sunt toate fotografiile si cat de mult imi plac. Sunt toate superbe, insa cele din La poalele muntelui sunt bestiale!!! Ce mi-as pune si eu pe desktop o asa poza :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat sa intreb ce aparat foto ai? :) Stiu ca talentul fotografului conteaza mult, insa si aparatul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un Fujifilm S5800 nu e mare branza, dar daca te straduiesti , poti face lucruri minunate, e un semiprofesional, cand imi voi lua un DSLR voi fi fericit :)) wish list Nikon D90 :) sunt fan =)).

    RăspundețiȘtergere
  4. Ohh si eu suspin dupa un Nikon deja de un an intreg insa pretul modelului pe care il vreau e in jur de 600 E, cam mult :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai ...d90-ul cu doua obiective unul de allaround si unul de macro e si mai gras la bani asa ca eu o sa suspin mai mult :), dar , daca exista Mos Craciun , am sa aflu =)) singur..:)

    RăspundețiȘtergere