marți, 5 aprilie 2011

Imagini in Iulie










Urmand drumul Bucuresti - Sibiu, la un moment dat la stanga se face un drum , este cel catre Voineasa, cea din care nu a mai ramas nimicuta, dar pana sa ajungem in fosta staiune turistica se mai face un drum la stanga catre hidrocentrala Ciunget , tineti drumul in sus cam patruzeci de minute cu 20 -30 km/h nu din cauza drumuli ci din cauza peisajului, oricum drumul este ingust , daca esti un mic Shumi, ai grija la Shumi care s-ar putea sa vina din fata , nu ai timp sa-l observi , drumul serpuieste muntele, cam asa se prezinta : uneori mai bun ca in Bucuresti










Cam asa se vede din masina pe partea dreapta










si cam asa din stanga










Probabil va intrebati ce aveti de vazut sus , pai in primul rand gasesti doua lacuri de baraj, mai exact Galbenu si Petrimanu, daca va intrebati ...oare exista peste??? eu zic ca nu am prins niciodata , desi bunavointa de pescar a existat , in schimb pe Lotru , pot spune ca nu-ti trebuie talent de pescar , acolo se prinde pastrav, fantanel, curcubeu, asta daca platesti taxa la ajvps, daca nu platesti cand vin jandarmii cu duba , si vin de 2 -3 ori pe zi, dar revenim sus pe munte , uite cam asa sta treaba aici la Galbenu










si cam asa la Petrimanu , cele doua lacuri sunt unul in continuarea altuia, deci panorama este cam aceeasi










Evident , odata ajuns aici m-am dezlantuit, am scos aparatul si am inceput sa caut, culoare , vietati, etc,
:)) de cautat am cautat , dar de gasit cam asta am gasit:



















iata si o fraguta



















o frunzulita care facea nota discordanta cu restul consoartelor









aici m-am udat oleaca la sosoni :)) asa se intampla cand te chinuie talentul









Aceste "scari rulante" nu aveau un debit prea mare , dar promit sa vin cu cateva foto , dintr-o perioada mai ploioasa









Daca aveti noroc sa prindeti un weekend cu soare dupa o saptamana ploioasa ce vedeti aici , amplificati cu 100 si imaginati-va rezulatatul, tot pe acest traseu aveti la urcare pe partea dreapta o cadere de apa , numita Valul Miresei, daca nu a plouat nu va dati seama cand ati trecut de el.

si eu am prins o perioda fara preciptatii
in aceasta serie










Iata si frigiderul natural , pui doza de bere la rece , o consumi, ..cu masura, apoi o pui in traisa si o lasi la cosul de gunoi de la cabana Petrimanu.

Desi soarele nu este asa puternic , sau nu-ti dai seama de acest aspect, mai este nevoie si de umbra,









In total , daca tragem linie si punem la socoteala coloana sonora si calitatea imaginii , cred ca obtineti o iesire care limpezeste mintea , numai bine pentru o saptamana de munca ,si randament maxim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu